Georgia’s Rustavi2 Case: Was Justice Served?

Georgian television broadcaster Rustavi2 started in 1994 and has grown to become the country’s most popular channel. (Photo: US State Department)

A bitter tug-of-war for control of Georgia’s top TV channel, Rustavi2, has impacted not only the country’s media-freedom credentials, but also raised nagging questions about the integrity of its legal system.
 

To read the full story

Giorgi Lomsadze is a freelance journalist based in Tbilisi. He is a frequent contributor to EurasiaNet.org's Tamada Tales blog.

Georgia’s Rustavi2 Case: Was Justice Served?

1 / 1
X
> <